6:00 – 8:00 Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi na bliskie tematy. Zabawy samodzielne. Praca indywidualna. Zabawy integrujące grypę.
8:00 – 8:30 Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania-czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Zabawy rytmiczne.
8:30 – 9:00 Śniadanie- realizacja zadań programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz z zakresu dbałości o zdrowie.
9:00 – 9:15 Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Doskonalenie czynności samoobsługowych i higienicznych.
9:15 – 10:00 Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o program wychowania przedszkolnego. Organizowanie zabaw twórczych, ruchowych, symulujących rozwój dzieci.
10:00 – 10:30 Samodzielna zabawa dzieci - podejmowanie różnorodnych form działania przy niewielkim udziałem nauczyciela.
10:30 – 11:00 Drugie śniadanie. Czynności higieniczne i samoobsługowe, nabywanie nawyków kulturalnego zachowania się przy stole.
11:00 – 12:30 Samodzielna zabawa dzieci. Praca indywidualna. Spacer, obserwacje środowisk przyrodniczych. Zabawy na placu zabaw. Zabawy przygotowujące do nabywania umiejętności szkolnych. Zabawy z językiem nowożytnym.
12:30 – 13:30 Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
13:30 – 15:00 Relaks, odpoczynek dzieci, słuchanie tekstów literackich, słuchanie muzyki relaksacyjnej. We wtorek 13.30-14.00 j. angielski. Samodzielne zabawy dzieci. Praca indywidualna, Zabawy przygotowujące do nabywania umiejętności szkolnych. Zabawy z językiem nowożytnym.
15:30 – 16:00 Zabawy samodzielne dzieci. Rozchodzenie się dzieci.